a>

Date and advanced science and stories and novels and download free games

هوش و علم های اسرار آمیز ودانلود وافزایش حافظه :با یادگیری علم های پیچیده و افزایش هوش یک ابر انسان شوید.دانلود بازی و ....

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ mohammadhasan jafaripanah
بازی تست تمرکز خلبانان امریکایی (فقط 18 ثانیه…)

بازی تست تمرکز خلبانان امریکایی (فقط 18 ثانیه…)



بازی تست تمرکز خلبانان امریکایی (فقط 18 ثانیه…)


تاریخ : چهارشنبه، 12 اسفند 1394

بازی تست تمرکز خلبانان ( بازی تمرکز ) که در حقیقت به بازی تست تمرکز خلبانان معروف شده است و گفته می شود که خلبانان نیروی هوایی آمریکا این بازی را حتی تا دو دقیقه می توانند ادامه دهند . ولی اگه شما بتوانید فقط تا 18 ثانیه این بازی تست تمرکز رو ادامه بدید شما یک نابغه به شمار خواهید آمد  فقط  کافیه  از  برخورد  مربع  وسطی به اجسام متحرک دیگه و دیواره ها جلوگیری کنید پس تا کشف نبوغتان  فقط 18 ثانیه  فاصله دارید. برای انجام ورژن قدیمی بازی تست تمرکز خلبانان بر روی لینک آبی رنگ داده شده کلیک کنید .

بازی تست تمرکز

شروع

در صورتی که تازه کار هستید بر روی MODE RECORD و اگه حرفه ای هستید بر روی MODE HASARD کلیک کنید .

برای انجام این بازی تمرکز فلش بهتر است از موزیلا فایر فاکس یا کروم استفاده کنید

2 بازی تست تمرکز اعصاب دیگر

1 – انواع بازی تست تمرکز ( بازی تمرکز ) از پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری هستند . به همین خاطر دو تا از بهترین ها شو برای شما آوردیم که یکی از محبوب ترین های آن ها  همین بازی تست تمرکز خلبانان بود و یکی دیگه  هم که حتما تا حالا حداقل یک بار بازی کردید بازی تست تمرکز حواس است .  برای شروع روی لینک بازی تست تمرکز حواس (بازی تست تمرکز اعصاب) یا روی عکس زیر کلیک کنید.  امیدوارم لذت ببرید .

2 – یک بازی تمرکز اعصاب و حواس ده مرحله ای

 

بازی تست تمرکز

افزایش تمرکز مطالعه در صفحه بازی تست تمرکز خلبانان ( بازی تمرکز )

اگر شما هم از جمله دانش آموزان و دانشجویانی باشید که درس برای تان از اهمیت بالایی برخوردار باشد حتما با معضلی به نام حواس پرتی آشنا هستید . حواس پرتی نه تنها در هنگام در س خواندن و مطالعه بلکه در بسیاری دیگر از موارد نظیر همین بازی تست تمرکز خلبانان و یا هر بازی تمرکز و کار روزانه دیگر نیز ما را دچار تزلزل در انجام کار مان می کند . بنابر این قصد داریم در صفحه ی بازی تست تمرکز خلبانان ( بازی تمرکز ) بهترین شیوه های افزایش تمرکز در هنگام مطالعه یا حتی هنگام انجام بازی تست تمرکز خلبانان ( بازی تمرکز ) را برای شما شرح دهیم . شاید مهم ترین روشی که برای مقابله با حواس پرتی پیشنهاد می شود ساده ترین روش نیز باشد . کاغذ و قلم ! اگر از امروز تصمیم بگیرید که در هنگام مطالعه یا هنگام انجام بازی تمرکز ( مثلا تست تمرکز خلبانان ) یا هرکار دیگری که به متمرکز شدن احتیاج دارد یک کاغذ و قلم نیز همراه خود داشته باشید ما می توانیم به شما قول دهیم که عمده ی مشکلات حواس پرتی شما حل شده است چه در هنگام انجام بازی تمرکز چه در حین درس خواندن و مطالعه کردن .
روش های عملی به دست آوردن تمرکز هنگام مطالعه ی دروس برای دانش آموزان و دانش جویان و حتی دوست داران بازی تست تمرکز خلبانان ( یا انواع بازی تمرکز ) از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مطالعه و درس خواندن تنها زمانی می تواند مفید واقع شود که با تمرکز کافی خوانده شوند . یکی از مهم ترین روش هایی که همواره از آن یاد می شود همراه داشتن کاغذ و قلم در کنار خود به هنگام مطالعه و بازی تمرکز ( بازی تست تمرکز ) می باشد تا هر زمانی که فکر یا حتی ایده ای ناب به ذهن مان خطور کرد بتوانیم آن را در کناری یاد داشت کنیم . تا در فرصتی مناسب آن را برای خود مان مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم . به این صورت دیگر حتی نگران فراموش کردن ایده های ناب خود نخواهیم بود .
در ادامه بهترین روش های موجود برای افزایش تمرکز حواس در هنگام مطالعه ( که حتی به متمرکز شدن شما در هنگام انجام بازی تست تمرکز خلبانان نیز کمک می کند ) که می توان به چشم یک بازی تست تمرکز خلبانان به آن نگریست را برای شما بیان می کنیم . فقط شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که باید همیشه بیش ترین زحمت و کوشش ممکن را انجام دهید و به شرایط موجود وابسته نباشید پس هیچ ضرورتی ندارد همیشه همه چیز آماده باشد تا شما بتوانید خوب تمرکز کنید و به مطالعه بپردازید برای مثال شما به مرور زمان و با تمرین می توانید بازی تست تمرکز خلبانان یا هر بازی تمرکز دیگری را در شرایطی پر سر و صدا انجام دهید پس مطالعه را هم می شود این گونه انجام داد :

بازی تست تمرکز 1 – کاغذ و قلم
همانطور که گفته شد این روش مهم ترین روش حفظ تمرکز در هنگام مطالعه می باشد . شما باید همواره چه در هنگام مطالعه و چه در هنگام انجام هر کاری دیگر که به تمرکز احتیاج دارد ( مانند بازی تمرکز خلبانان ) در کنار خود یک خودکار یا مداد و مقداری کاغذ داشته باشید تا افکار مزاحم و حتی ایده های ناب خود را در آن یاد داشت نمایید و نگران فراموش کردن آن ها نباشید .
این کار را حتی در هنگام انجام بازی تست تمرکز خلبانان نیز می توانید انجام دهید . باید این نکته را هم متذکر شد که درست است که افکار و ایده های شما مهم هستند ولی در هنگام مطالعه تنها چیزی که در اولویت صرف قرار دارد درس خواندن شما می باشد و بس .

بازی تست تمرکز 2 – فکر های تان را در جایی دیگر بگذارید
تمرکز شرط اصلی و اساسی در درست انجام دادن امور است هرچند که عوامل مهم دیگری نیز وجود دارد اما داشتن تمرکز کافی را شاید بتوان مهم ترین عامل دانست. تمرکز نه تنها در انجام یک بازی تست تمرکز ساده بلکه در تمامی امور روزانه ما باید وجود داشته باشد بنابراین باید در هنگام انجام کاری خاص در ابتدا تمام فکر های دیگر خود را از ذهن تان بیرون کنید پس از آن تمام تمرکزتان را بر روی کار فعلی تان قرار دهید و این را بدانید که در حال حاضر مهم ترین کار شما همین کاری است که در حال انجام دادن آن هستید.

بازی تست تمرکز 3 – هدف گذاری کنید
در آغاز شروع مطالعه یا حتی انجام بازی تست تمرکز خلبانان مقصد و هدفی را مد نظرتان قرار دهید برای مثال تصمیم بگیرید یک فصل از این کتاب را بخوانید در مدت زمانی مشخص و تمام ذهن خود را معطوف به انجام آن کنید . با این کار هم متوجه پیش رفت خود خواهید شد هم در شما ایجاد انگیزه خواهد کرد . این کار ساده را حتی می توانید در مورد بازی تست تمرکز خلبانان ( یا انواع و اقسام بازی تمرکز های دیگر ) مثلا تصمیم بگیرید که برای شروع تا دوازده ثانیه بازی را ادامه دهید و به تدریج این زمان را افزایش دهید تا متوجه پیش رفت خود شوید .

بازی تست تمرکز 4 – هنگام مطالعه و حتی انجام بازی تست تمرکز خلبانان به اتفاقات دیگر فکر نکنید
به این موضوع که در آینده چه برای تان پیش خواهد آمد و آینده کاری تان چه خواهد اصلا فکر نکنید چرا که وظیفه شما در حال حاضر حفظ تمرکز و درس خواندن است و اگر با تمام وجود این کار را انجام دهید به نتیجه ی دل خواه خود خواهید رسید پس بنابراین در حال حاضر فقط و فقط بر روی درس و مطالعه تمرکز کنید و در وقتی مناسب به آینده ی کاری وحتی زندگی تان فکر کنید ولی اکنون وقت درس خواندن است و بس . مثل زمانی که در حال بازی تمرکز ( مانند بازی تست تمرکز خلبانان ) هستید باید کاملا فکر و اندیشه خود را معطوف کار کنید .

بازی تست تمرکز

راه های افزایش تمرکز حواس

تمرکز هنر است . همانند زمانی که بازی تست تمرکز خلبانان ( یا هر کار و بازی تمرکز دیگری ) را با موفقیت انجام می دهید توانایی متمرکز کردن تمامی ذهن تان در کاری که در حال انجام دادن آن هستید نیز یک موفقیت محسوب می شود . اصلا مهم نیست که سبزی پاک می کنید یا در حال اثبات یک قضیه ریاضی هستید در هر صورت باید همانند بازی تست تمرکز خلبانان بتوانید تمام ذهن خود را به یک سو هدایت کنید و آن درست و به نحو صحیح انجام دادن کارتان است . در حقیقت باید این توانایی را در خود شکل دهید که هر موقع لازم شد غرق کاری که می خواهید شوید که این خود نیز یک بازی تمرکز واقعی و جدی برای شما خواهد بود .
حالا با این مقدمه که بیان شد شما آدمی هستید که خیلی خوب می تواند رو مسائل مختلف تمرکز کند ( مثلا هنگام انجام بازی تست تمرکز خلبانان ) یا اصلا نمی توانید خوب روی مسئله ای متمرکز شوید ؟ اگه جزو دسته ی دوم هستید چند تا راه کار ساده هست که خیلی می تواند مفید واقع شود  :

بازی تست تمرکز 1 – تقسیم بندی کارهای روزانه
تقسیم بندی کارهای روزمره به دو دسته ی ضروری و غیر ضروری و انجام یک برنامه ریزی حساب شده برای انجام هرکدام می تواند تاثیر بسزایی بر روی قدرت تمرکز شما بگذارد . اساسا هر زمانی که فرد کارها و مباحث ذهنی اش منظم و طبقه بندی شده باشد تمرکز و تسلطش بر امور افزایش می یابد چه در هنگام انجام کارهای روزمره ، چه در هنگام مطالعه و چه هنگام انجام تست تمرکز خلبانان یا هرگونه و نوع دیگر بازی تمرکز . بهترین زمان برای تقسیم بندی کارهای روزانه همان ساعات ابتدایی شروع روز است چرا که هم ذهن آسوده است و هم این که بدون از دست دادن ساعات بعدی می توان برنامه ریزی منسجمی صورت داد .

بازی تست تمرکز 2 – تنهایی
هر روز و هر روز چند بار به تصویر مورد علاقه تان دقایقی نگاه کنید سپس چشمانتان را ببندید و به تصویر مورد نظر فکر کنید تا کلیات آن را به یاد بیاورید و به تدریج با گذشت روز ها سعی کنید جزییات بیشتری از آن را بازسازی نمایید . این تمرین یکی از تمارین عملی و شناخته شده ی افزایش
تمرکز حواس می باشد .

بازی تست تمرکز 3 – بازسازی تصاویر
به تصویر دلخواه خود چند بار در روز برای دقایقی نگاه کنید بعد چشمانتان را ببندید و تصویر را در ذهن خود باز سازی نمایید . ابتدا کلیات تصویر را در ذهن پرورش بدید و تدریجا وارد جزئیات شوید تا این که کاملا با چشمان بسته تصویر را به وضوح ببینید .

بازی تست تمرکز 4 – تیک تاک ساعت

این تمرین را قبل از بازی تمرکز انجام دهید ( البته بهتر است برای کسب نتیجه ای درست تر قبل و بعد از انجام این تمرین تست تمرکز از خود بگیرید ) و تاثیر آن را در کسب تمرکز مشاهده کنید . برای انجام این تمرین کافی است هر روز چند بار و هر زمان چند دقیقه در محیطی ساکت و آرام به صدای تیک تاک ساعت گوش فرا دهید و به تدریج در محیط های شلوغ تر این تمرین را انجام دهید تا نتیج موثر آن را در خود بیابید .

بازی تست تمرکز 5 – پرش آگاهانه ذهن
در این تمرین شما آموزش خواهید دید که چگونه وقتی روی موضوعی تمرکز کردید ( مثلا بازی تست تمرکز خلبانان یا یک بازی تمرکز دیگر ) بتوانید به سرعت بر روی موضوع دیگری متمرکز شوید . این روش برای امتحانات طولانی با موضوعات زیاد مثل کنکور خیلی مفید است . در این روش آرام و ریلکس بشینید و بر روی یک موضوع مورد علاقه تان فکر کنید مثلا رودخانه . بعد از چند دقیقه که کاملا ذهن خود را متمرکز آن موضوع کردید فورا به یک موضوع دیگر مثل درخت فکر کنید و کاملا ذهن خود را متوجه آن کنید به طوری که موضوع قبلی وارد تصویر سازی ذهن تان نشود . این تمرین موثر شاید در ابتدا سخت با شد اما بعد از چند روز ساده خواهد شد .

بازی تست تمرکز 6 – بیش ترین تلاش تان را انجام دهید ( چه در مطالعه چه هنگام تست تمرکز خلبانان )
شاید این روش به طور مستقیم در حفظ تمرکز برای شما تاثیر گذار نباشد اما به طور حتم توجه به آن و عمل به آن موجب خواهد شد تا انگیزه ای در شما به وجود آید که هیچ عامل حواس پرتی در هنگام مطالعه یا انجام بازی تمرکز مانند تست تمرکز خلبانان نتواند  مسیر ذهنی شما را از راه اصلی منحرف سازد این روش همان طور که گفته شد نه تنها در هنگام مطالعه و انجام بازی تست تمرکز خلبانان بلکه در هر کاری از امور روزمره می تواند تاثیر گذار باشد علاوه بر این زندگی در شرایط سخت و نا به سامان را نیز سهل و آسان خواهد نمود . همیشه این جمله را در کنار ذهن خود داشته باشید که لازم نیست همه ی شرایط مهیا باشد ، من بهترین و بیش ترین تلاشم را خواهم کرد حتی اگر تمام اطرافیان بخواهند حواس من را در هنگام مطالعه ، بازی تست تمرکز خلبانان یا هر کار دیگری پرت کنند .

بازی تست تمرکز 7 – افکار مزاحم را تشخیص دهید
هنگامی که در حال مطالعه و یا حتی انجام بازی تست تمرکز خلبانان هستید افکار مزاحم و حتی ایده های ناب به ذهن شما می رسد ، شما باید بتوانید تشخیص دهید که این افکار ، افکار مزاحم هستند یا نه . اگر افکار مزاح و آزار دهنده بودند باید بتوانید آن ها را به راحتی رها کنید و اگر ایده های ناب بودند آن ها را یاد داشت کنید تا در فرصتی دیگر به آن ها بپردازید .

بازی تست تمرکز
7 – حواس پرت کن ها را از خود دور کنید
سعی تان بر این باشد که برای کسب تمرکز و مطالعه ی مفید مکانی را انتخاب کنید که عوامل بیرونی نظیر تلویزیون ، رادیو و کامپیوتر (( گاها همین بازی تست تمرکز خلبانان و یا هر بازی تمرکز دیگر هم می تواند برای شما یک حواس پرت کن محسوب شود ، اگر در اوقات فراغت تان از آن استفاده نکنید )) در آن جا نباشند .

بازی تست تمرکز 8 – محل مطالعه تان را مرتب و تمیز نگه دارید تا تمرکزتان افزایش یابد
شلوغ ، نا مرتب بودن و نامنظم بودن وسایل و کتب درسی در محلی که در آن قرار است درس بخوانید و به مطالعه و انجام بازی تست تمرکز خلبانان بپردازید مثلا اتاق شخصی تان باعث ایجاد حواس پرتی و عدم تمرکز خواهد شد . سعی کنید همواره محل مطالعه و حتی محل انجام یک بازی ساده مثل بازی تست تمرکز خلبانان را مرتب نگه دارید چراکه مطمئنا این امر تاثیر بسزایی در حفظ تمرکز شما خواهد داشت و باعث می شوند عدم تمرکز به کار شما وارد نشود و خللی در آن ایحاد ننماید .

بازی تست تمرکز 9 – زمان بندی کنید
با یک برنامه ریزی صحیح ، منطقی و کارا درس خواندن خود را به زمان های مشخص تقسیم کنید تا همانند بازی تست تمرکز خلبانان تمرکزتان افزایش یابد البته نه آن قدر بلند که فکر کنید پایانی برای درس خواندن نیست و نه آن قدر کوتاه که حتی نتوانید یک بخش از کتاب مورد نظرتان را بخوانید . میانه رو و کافی پیش روید ( البته اگر نخواهید که رتبه یک رقمی کنکور شوید ) . البته باید دقت کنید که شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور خواهید شد زمان های طولانی تری را به مطالعه تان اختصاص دهید .

بازی تست تمرکز 10 – کتاب ها و جزوه های تان در دسترس تان باشند
شاید در ظاهر انجام این کار آن چنان در حفظ تمرکز مهم به نظر نرسد اما واقعیت چیزی دیگر است . لازم است که زمانی که برای درس خواندن آماده می شوید جزوات و کتاب های لازم را همراه خود داشته باشید تا مجبور نشوید در حین درس خواندن برای تهیه جزوه از جای خود جا به جا شوید چرا که رفتن تان با خودتان است اما آمدنتان خیر . پس با انجام این کار ساده یکی از علل مهم حواس پرتی را از خود دور کنید پس تا می توانید همچون یک بازی تست تمرکز خلبانان همه آن چه لازم دارید را مهیا و آماده در اطراف خود داشته باشید .

بازی تست تمرکز 11 – مطالعه مطالب مورد علاقه تمرکز شما را افزایش خواهد داد
در حقیقت منظور این است که مطالعه تان را با مطالب و درس هایی را شروع کنید که بیش تر مورد علاقه تان می باشد چرا که این گونه تمام ذهن تان را منعطف موضوعی می کنید که مورد علاقه تان است و ذهن سعی در فرار کردن به سوی موضوعی دیگر نمی کند . این روش منطقی هم هست . همان طور که شما هنگام انجام بازی تست تمرکز خلبانان تمام تمرکز خود را روی انجام بازی تست تمرکز خلبانان قرار می دهید اگر مطالعه تان در زمینه ای باشد که مورد علاقه تان است کم کم متمرکز خواهید شد و در ادامه می توانید مباحثی را که برای تان اهمیت کم تری دارد ( و یا شاید علاقه کمتری نسبت به آن ها دارید و یا حتی اصلا تمایلی به مطالعه آن ها ندارید ) به خوبی و بدون حواس پرتی مطالعه کنید .

بازی تست تمرکز 12 – بازی تست تمرکز خلبانان می تواند یک استراحت ذهنی و جسمی باشد
استراحت دان به جسم تان (( مثلا برای مدت کوتاهی بازی تست تمرکز خلبانان را انجام دهید )) باعث کاهش اضطراب و نگرانی تان می شود و باعث می شود با یک بازیابی انرژی دوباره مطالعه تان را شروع کنید ولی نباید این استراحت ها به درازا انجامد چراکه از آن طرف بام خواهید افتاد ولی به هر حال یک استراحت کافی انرژی شما را بازیابی خواهد کرد و با تمرکز کافی خواهید توانست مطالعه را از سر بگیرید . درست همانند یک بازی تست تمرکز خلبانان که اگر مدام پشت سر هم انجام دهید کم کم پیش رفت شما را کاهش خواهد داد و حتی شاید عمل کرد منفی نیز داشته باشید .
استرس چه در هنگام مطالعه و چه زمانی که بازی تست تمرکز خلبانان ( یا هر
بازی تمرکز دیگری ) را انجام می دهید یکی از عوامل اصلی ضربه زدن به قدرت تمرکز و حواس شما است بنابراین تا می توانید از استرس و محیط های پرتنش دوری کنید تا بتوانید با تمرکز کافی بازی تست تمرکز و یا مطالعه درسی خود را به نحو احسن انجام دهید .

بازی تست تمرکز 13 – باز هم اعتماد به نفس اما این دفعه از جهتی دیگر
زمانی که بازی تست تمرکز خلبانان یا هر بازی تمرکز دیگری را انجام می دهید و در آن موفق به کسب رکورد خوبی می شوید مطمئننا در شما این اعتماد به نفس ایجاد می شود که هر بازی تست تمرکز را می توانید با موفقیت پشت سر بگذارید حتی در مواردی از عهده کاری برآمدن این اعتماد به نفس را در شما به وجود می آورد که کارهای دیگری را هم می توانید به درستی و صحیح انجام دهید  ، درس خواندن نیز همین طور است . مطمئننا همگی در بعضی از درس ها یا در بعضی از بخش های هر درس با مشکلاتی رو به رو هستیم همانطور که عده ای از ما در بازی تست تمرکز خلبانان یا هر بازی تمرکز دیگری مشکل داریم و این مشکل قابل حل است . برخی زیاد و برخی کم تر . اگر از ابتدای ترم تحصیلی بر روی این که چه مواردی را مشکل داریم فکر کنیم و به نیاز های مان اشراف پیدا کنیم می توانیم در طول ترم آهسته و پیوسته یکی یکی آن ها را برطرف نماییم تا در نهایت بدون هیچ مشکلی و با اعتماد به نفس کامل امتحانات نهایی را همچون یک بازی تمرکز ( همانند موفقیت در بازی تست تمرکز خلبانان ) با موفقیت به پایان برسانیم فقط کافی است شکاف های ذرسی را یافته و آن ها را از بین ببریم .

بازی تست تمرکز 14 – عقل جمعی
فرض کنید قرار است بازی تست تمرکز خلبانان یا یک بازی تمرکز 10 مرحله ای را پشت سر بگذارید . به نظر شما تنهایی تمام کردن هر 10 مرحله ساده تر است یا این که 10 نفر هر مرحله پشت سر بگذارد ؟ کار گروهی و عقل جمعی همواره بهتر از عقل فردی و کار فردی عمل می کند چرا که از قدیم گفته اند همه چیز را همه کس دانند بنابراین برای موفقیت در درس خواندن باید از دوستان درس خوانتان کمک بگیرید . مشاوره و تبادل نظرات قبل امتحان همواره می تواند چاره گشا باشد . همچنین درس خواندن جمعی راهی بسیار موثر برای مطالعه فعال و بدون حواس پرتی است البته به شرطی که با افرادی درس بخوانید که همگی معتقد و متعهد به درس خواندن باشند در غیر این صورت مطالعه جمعی نه تنها موثر نیست بلکع موجب حواس پرتی بیش تر شما هم خواهد شد و مانند این است که بازی تمرکز مثل بازی تست تمرکز خلبانان را در میدان مین انجام دهید همان اندازه که انجام بازی تست تمرکز خلبانان در میدان مین امکان پذیر است درس خواندن با افرادی بی هدف و بی علاقه به درس امکان پذیر است .

بازی تست تمرکز 15 – منبع درسی مناسب
منبع درسی تان چیست ؟ شما هم مانند بسیاری دیگر از دانشجویان و دانش آموزان منبع تان جزوه است اما همین جزوه در مواردی می تواند باعث حواس پرتی شما شود ( گاهی چیزهایی باعث حواس پرتی م شوند که اصلا فکرش را هم نمی کنید همانند بازی تست تمرکز خلبانان یا هر بازی تمرکز دیگری در فصل امتحانات ) . برای جلوگیری از این معضل باید نکاتی را رعایت نمایید از جمله این که جزوه باید خوش خط و خوانا و به دور از شلوغی باشد ، آخر ترم به فکر تهیه جزوه نباشید بلکه از همان ابتدای ترم پیگیری کنید و اگر خودتان جزوه می نویسید که چه بهتر ! در طول ترم جزوه های تان را مرور کنید تا نقص های آن را برطرف نمایید وگرنه در انتهای ترم گریبان تان را خواهد گرفت و نکته ی دیگر برای جلوگیری از حواس پرتی و سر در گمی این که جزوه ها ی تان را بر اساس تاریخ مرتب نمایید . این را همه چیز در نظر داشته باشید که مطالعه همانند بازی تست تمرکز خلبانان یا هر گونه بازی تمرکز دیگری احتیاج به متمرکز شدن دارد پس از آن غافل نشوید . برای پیروز شدن در این بازی تست تمرکز باید مرتب و منظم باشید تا بتوانید عوامل حواس پرتی را از پیش رو بردارید .

بازی تست تمرکز 16 – شمارش
کتابی را از بین کتاب های تان انتخاب کنید (لازم نیست درسی باشد)، یک صفحه از آن را در نظر گرفته و تعداد کلمات موجود در هر پاراگراف را از ابتدا تا انتها بشمارید. یک دفعه دیگر نیز این کار را انجام دهید تا به اطمینان برسید که شمارش را درست انجام داده‌اید. در شروع کار با یک پاراگراف شروع نمایید و زمانی که این تمرین برای شما آسان تر گردید، تمام کلمات یک صفحه را از اول تا آخر بشمارید. سعی کنید به مرور شمارش را به طور ذهنی و با حرکات چشم ‌هایتان کنترل کنید. این تمرین یکی از بهترین تمرین ها برای افزایش تمرکز است و در نوع خود یک بازی تمرکز قوی محسوب می شود.
امیدواریم مطالب گفته شده در صفحه ی بازی تست تمرکز خلبانان ( بازی تمرکز ) برای شما مفید واقع شده باشد . بعد از انجام موارد گفته شده در بالا می توانید بازی تست تمرکز خلبانان یا هر نوع بازی تمرکز دیگری را مجددا امتحان نمایید تا مقدار پیشرفت تان را مشاهده نمایید .

لطفا اشتراک گذاری نمایید

 هوش پارسی

۹۵/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammadhasan jafaripanah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ

HiClick IQ Test
IQ Test کسب درآمد http://popkade.ir/user/signup/ref:4271 4271;

کد آهنگ