دانلود Dungeon Hunter 5 2.2.0h بازی شکارچی سیاه چال اندروید + دیتا + مود

dungeon hunter 5

Dungeon Hunter 5 این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های سبک RPG برای اندروید دانست که توسط شرکت معروف و محبوب گیم لافت منتشر شده است. بازی از محبوبیت و امتیاز بسیار بالایی در گوگل پلی برخوردار می باشد. پس از اینکه جهان توسط شیاطین تسخیر شد دیگر هیچ چیزی همانند سابق نبود و همه چیز در هم شکست. اکنون شما و قهرمانان دیگر باید با استفاده از شمشیر بسیار قدرتمندی که در دست دارید تمامی تلاش خود را به کار ببرید تا یکبار برای همیشه این موجودات شیطانی که از سرزمین های تاریکی آمده اند را نابود و شیطان را از سرزمین خود بیرون کنید! در طول مراحل مختلف بازی شما به پنج عالم مختلف در بازی سفر خواهید کرد که هر کدام از آنها هیولاها و چالش های خاص خود را دارند و بدون شک شما را تا ساعت ها سرگرم خود خواهند کرد. بازی دارای گرافیکی بالا و خوبی می باشد که می تواند شما را مجذوب خود کند. هم اکنون میتوانید این بازی اندروید را از سایت پارسی دانلود دریافت نمایید.

برخی ویژگی های بازی Dungeon Hunter 5 :

– دارا بودن کمپین Single-Player: با انجمن خود، به عنوان یک قهرمان شمشیر به دست، به کشتی سوار شده و برای انتقام جویی وارد عمل شوید. شما در میان 5 سرزمین جادویی که قلمرو هیولاها هستند، سفر خواهید کرد و به بزرگترین جنجگوی بد نام و شکارچی آنها، تبدیل شوید.

– گیم پلی تعاونی: دوستان خود یا بازیکن های دیگر را برای کمک به خودتان در ماجراجویی های شگفت انگیزی که انجام دهید، به عنوان مزدور انتخاب کنید. ماجراجویی هایی که در ان شاهد حضور شیاطین خشن و اژدهای ترسناک خواهید بود.

– Multiplayer ناهنگام: انجمن خود را به عنوان یک دژ، با استفاده از هیولاهای مختلف قدرتمندتر کنید. شما می توانید آن را مدیریت کنید و به دفاع کردن از آن بپردازید و از میان حریف هایتان میانبر بزنید، آنها را نابود کنید و غنایم آنها را به غارت ببرید!

– بدون محدودیت بازی کنید: در این بازی شاهد 46 زره مختلف و 150 شمشیر متفاوت خواهید بود. همه این ها آماده شده اند تا شما را به یک شکارچی بدون محدودیت تبدیل کنند. شما می توانید قدرتمندترین اژدهاها را از پا در بیاورید و با استفاده از ان برای انجمن خودتان افتخار بیافرینید!

– پنج عنصر برای رسیدن به درجه های بالاتر: استراتژی که در این بازی حاکم است، بر اساس 5 عنصر مختلف آب، آتش، روشنایی، طبیعت و تاریکی استوار است. برای این که به یک ماجراجوی بسیار قدرتمند تبدیل شوید، باید در برابر هر هیولا، دیو و اژدها بایستید و آن را نابود کنید.

– رویدادهای روزانه و هفتگی: اگر از جایزه هایی که به صورت روزانه برای شکارچی سیاهچال قرار داده شده است، استفاده کنید برای شکارچی، ماده های مختلفی برای رسیدن به تکامل وجود خواهد داشت. شما می توانید در شکار هفتگی به یک قهرمان بسیار عالی شوید و برای رسیدن به پاداش نهایی تلاش کنید.

– گرافیک عالی: حتی ریزترین جزئیات را نیز می توانید مشاهده کنید! این بازی امکان تجربه یک بازی با گرافیک خیره کننده و گیم پلی بدون نقص را در گوشی های موبایل فراهم کرده است. Dungeon Hunter 5 یکی از بهترین بازی ها برای علاقه مندان به بازی های سبک اکشن و RPG می باشد.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

DungeonHunter5 screens 1920x1080 BossFight Valenthia 149x84 dungeon hunter 5 ios 3 112x84 Dungeon Hunter 9 149x84

 

مشخصـات