| بــــازبـیـنـــی و ســـانـســــور شـــده |

دانلود فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه‌ آن ها Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016

| نسخه دوبله پارسی جایگزین شد… |

جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها اثر جی کی رولینگ (جوآن کتلین رولینگ) نویسنده سری داستان‌های هری پاتر است. این کتاب که به تعریف و توضیح جانوران جادویی و موجودات خبالی افسانه‌ها پرداخته است از موجوداتی نام می‌برد که رولینگ در مجموعه هری پاتر نیز از آن‌ها یاد نکرده است و از اقصی نقاط دنیا و افسانه‌های گوناگون جمع آوری شده است. سال 2013 کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که قصد دارد مجموعه ای سه گانه از این کتاب اقتباس کند و مسئولیت نوشتن فیلمنامه به خود رولینگ سپرده شد، قسمت اول این مجموعه نوامبر سال 2016 اکران خواهد شد و به ماجراهای نیوت اسکمندر در اجتماع مخفی ساحره ها و جادوگران نیویورک میپردازد، آن هم ۷۰ سال قبل از اینکه هری پاتر کتاب وی را در مدرسه بخواند. کارگردانی این مجموعه به دیوید ییتس (David Yates)، کارگردان چهار قسمت آخر هری پاتر سپرده شده است و همچنین استیو کلوفز، که فیلم نامه ۷ قسمت از ۸ قسمت هری پاتر را نوشته است، به رولینگ در نوشتن فیلم نامه کمک میکند. داستان فیلم در سال 1926 با ورود نیوت اسکمندر به کنگره سحر و جادوی ایالات متحده برای نشستی مهم آغاز می‌شود. فرار موجودات جادویی خطرناک از یک کیف جادویی گسترش یافته که خانه و محل نگهداری آن‌ها به شمار می‌رفت موضوع این نشست مهم و شالوده اصلی داستان را تشکیل می‌دهد. این اتفاق روابط میان جادوگران و انسان‌ها را در موقعیت خطرناکی قرار می‌دهد.
هرچند نام این فیلم مشابه نام یکی از کتاب‌های رولینگ است اما داستان آن شباهتی به آن کتاب نداشته و کاملا مستقل می‌باشد. رولینگ در اظهار نظری در مورد داستان این فیلم گفت: “هرچند که این فیلم قرار است در دنیای جادویی اتفاق بیفتد ولی نه داستانی موازی و نه در ادامه‌ی مجموعه‌ی هری پاتر است؛ بلکه بخشی از دنیای جادوگری است. قواعد و قوانین دنیای مخفی جادوگران، برای هرکسی که کتاب های هری پاتر را خوانده است آشنا خواهد بود ولی داستان نیوت اسکمندر در نیویورک و 70 سال قبل از داستان هری پاتر اتفاق می افتد.” نیوت اسکمندر یکی از مدیران برجسته هاگوارتز و نویسنده کتاب درسی “جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها” است که نام او و کتابش بارها در کتاب‌های هری‌پاتر تکرار شده است. اسکمندر پس از پایان تحصیلاتش در هاگوارتز به وزارت سحر و جادو رفت و جذب سازمان امور موجودات جادویی شد. وی از سال 1918 یک دهه از عمرش را صرف سفر به گوشه و کنار جهان و تحقیق پیرامون موجودات جادویی و نوشتن کتاب معروفش کرد. کارگردانی این مجموعه فیلم را “دیوید یتس” برعهده دارد که پیش از این با کارگردانی فیلم‌های هری ‌پاتر 5، 6 و هر دو قسمت هری پاتر 7 نشان داده که این دنیای فانتزی را به خوبی می‌شناسد. ادی ریموند در نقش نیوت اسکمندر بازیگر نقش اول این مجموعه فیلم است و کاثرین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، سامانتا مورتون، ایزرا میلر و کالین فارل از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. استودیو فیلم برادران وارنر اعلام کرده این فیلم قرار است یک سه‌گانه باشد که نسخه اول آن 18 نوامبر 2016، نسخه دوم 16 نوامبر 2018 و نسخه سوم 20 توامبر 2020 به روی پرده سینما خواهند رفت.

 

 

مشخصات فیلم :

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

نام فیلم : جانوران شگفت انگیز و زیستگاه‌شان

نام فارسی : Fantastic Beasts and Where to Find Them

اطلاعات بیشتر : IMDB

امتیاز از ۱۰ : 8.0 از 31,111 کاربر

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  65 

ژانر : ماجراجویی | خانوادگی | فانتزی

محصول : 2016 | آمریکا

بودجه : $180,000,000

کیفیت نمایش : 1080p بلوری

حجم فایل : 1940 | 886 مگابایت

مدت زمان : 2 ساعت و 12 دقیقه

زبان : انگلیسی

  رده سنی : این فیلم برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد

کارگردان : David Yates

نویسنده : J.K. Rowling

ستارگان : Ezra Miller, Eddie Redmayne, Colin Farrell

خـــلاصــه فیـلــم : داستان فیلم در سال 1926 با ورود نیوت اسکمندر به کنگره سحر و جادوی ایالات متحده برای نشستی مهم آغاز می‌شود. فرار موجودات جادویی خطرناک از یک کیف جادویی گسترش یافته که خانه و محل نگهداری آن‌ها به شمار می‌رفت موضوع این نشست مهم و شالوده اصلی داستان را تشکیل می‌دهد. این اتفاق روابط میان جادوگران و انسان‌ها را در موقعیت خطرناکی قرار می‌دهد.

 

 

مشاهده تریلر فیلم :

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00

 

کاور های فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016 :

fantastic beasts and where to find them   poster by hogwartsite d7yw3xa 149x84 fantastic beasts and where to find them poster by profbell d8w7p62 149x84 fantastic image 1 9 149x84

 

 The year is 1926, and Newt Scamander (Eddie Redmayne) has just completed a global excursion to find and document an extraordinary array of magical creatures. Arriving in New York for a brief stopover, he might have come and gone without incident, were it not for a No-Maj (American for Muggle) named Jacob, a misplaced magical case, and the escape of some of Newt’s fantastic beasts, which could spell trouble for both the wizarding and No-Maj worlds.

Descriptions : The adventures of writer Newt Scamander in New York’s secret community of witches and wizards seventy years before Harry Potter reads his book in school.

مشخصـات

    گزارش نسخه جدید
  • حجم : 1940 | 886 مگابایت
  • فرمت : MKV
  • نسخه : TM-PD
  • مدت زمان سانسور : 52 ثانیه
  • تاریخ انتشار : November 18, 2016
  • شرکت سازنده : Heyday Films, Warner Bros
  • کشور سازنده : UK | USA
  • منبع : پارسی دانلود


0٫05 از 8,151



اگر در این مطلب سوال و یا مشکلی دارید کارشناسان ما در همیار رایانه به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند تماس از طریق خط ثابت با شماره : 9099071728
تبلیغات

لینک هـای دانـلود

رمز فایل: www.par30dl.com