دانلود فیلم Silence 2016 با لینک مستقیم

| بازبینی و سانسور شده توسط وبسایت پارسی دانلود |

| کیفیت 720p WEBrip قرار گرفت… |

تقریبا سه دهه است که مارتین اسکورسیزی، کارگردان صاحب نام آمریکایی قصد دارد فیلمی براساس رمان سکوت (Silence) بسازد. رمان سکوت رمانی است که در سال ۱۹۶۶ توسط شوساکو اندو نویسنده ژاپنی درباره یک مبلغ مذهبی در ژاپن قرن هفدهم نوشته شده است. رمانی که تقریبا اغلب عناصر تفکر اسکورسیزی را با خود دارد. در فیلم سکوت اندرو گارفیلد، آدام درایور و لیام نیسون به ایفای نقش های اصلی پرداخته اند. آخرین فیلمی که پیش از این از مارتین اسکورسیزی اکران شده گرگ وال استریت است که براساس زندگی جردن بلفورت ساخته شده بود و داستان زندگی یک دلال سهام را بیان می کرد.

سکوت یک فیلم رو به اکران آمریکایی محصول مشترک آمریکا و ژاپن است که در سال 2016 اکران میشود. مارتین اسکورسیزی نابغه که در نزدیکی هشتادسالگی همچنان خستگی ناپذیر به فعالیتش ادامه میدهد گفته که اولین بار سی سال پیش میخواسته این فیلم را بسازد و حتی چندبارهم تا پای امضای پروژه پیش رفته است اما هر بار به دلایلی پروژه به تعویق افتاده است. بعد از اکران “گرگ وال استریت” اسکورسیزی اعلام کرد دیگر هیچ فیلمی نخواهد ساخت تا وقتی که “سکوت” را بسازد! او گفت صبرش دیگر به سر آمده است. بنابراین ماریتن دوست خود یعنی “جی کاکس” را فراخواند و با او شروع به نوشتن فیلمنامه کرد. فیلمنامه اقتباسی بود از رمان حیرت انگیز “شیکاسو اندو” نویسنده ژاپنی که داستان آن در دوران شورش شیمابارا میگذشت و حکایت گر زندگی چند نفر از “مسیحسیان پنهان” بود که سرنوشتشان به طرز عجیبی به هم گره میخورد. بعد از پایان نگارش فیلمنامه مراحل پیش تولید بلافاصله شروع شد. اندرو گارفیلد و آدام درایور جزو نفرات اول بودند که به پروژه پیوستند. با اضافه شدن لیام نیسن تیم درخشان بازیگران تکمیل شد. فیلم به دو زبان انگلیسی و ژاپنی است و بازیگران اهل ژاپن هم در فیلم هستند. اسکورسیزی فقط با 50 میلیون دلار پروژه را تمام کرد. فیلم در نمایش های خصوصی منتقدان موفق شد نظر تمامی آنها را چلب کند. ظاهرا اسکورسیزی باردیگر خیال دارد در اسکار طوفان به پا کند! سکوت 160 دقیقه زمان دارد و سال 2017 درست در فصل جوایز اکران میشود.

رمان سکوت ﻧﻮﺷﺘﻪ Shusaku Endo، میباشد و روایتگر داستانی است که ﻗﺮﻥ ﻫﻔﺪﻫﻢ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ، ﻭﻗﺘﯽ که ﺩﻭ ﮐﺸﯿﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻤﮏ ﻭ ﺗﺮﻭﯾﺞ ﻣﺴﯿﺤﯿﺖ ﺑﻪ ﮊﺍﭘﻦ ﺳﻔﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﺑﺎ ﺧﺸﻮﻧﺖ ﻭ ﺁﺯﺍﺭ ﻭ ﺍﺫﯾﺖ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﻧﻮﺍﺯﯼ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ. ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺷﺪ، ﻣﺎﺭﺗﯿﻦ ﺍﺳﮑﻮﺭﺳﯿﺰﯼ ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻢ ﺍﺳﺖ، ﺑﺪ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺪﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﺳﮑﻮﺭﺳﯿﺰﯼ ﮐﺎﺭﻧﺎﻣﻪ ﻭ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺧﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﺧﺖ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭ ﺩﺍﺭﺩ، ﺍﺯ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻥ ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﻢ ﺑﻪ The Wolf of Wall Street ﺑﺎ ﻧﻘﺶ ﺁﻓﺮﯾﻨﯽ ﺩﺭﺧﺸﺎﻥ ﻟﺌﻮﻧﺎﺭﺩﻭ ﺩﯼﮐﺎﭘﺮﯾﻮ، ﻣﺎﺭﮔﻮ ﺭﺍﺑﯽ (ﺟﻮﺧﻪ ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ) ، ﮐﺎﯾﻞ ﭼﻨﺪﻟﺮ ﻭ ﺟﺎﻥ ﺑﺮﻧﺜﺎﻝ (ﺩﺭﺩﻭﯾﻞ ﻭ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﭘﺎﻧﯿﺸﺮ) ﮐﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﺍﺳﮑﺎﺭ ﻭ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺟﺎﯾﺰﻩ Golden Globe ﺷﺪ، ﻭ ﻓﯿﻠﻢ Hugo ﮐﻪ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺍﺳﮑﺎﺭ ﺩﺭ ﭘﻨﺞ ﺑﺨﺶ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻭ Golden Globe ﺷﺪ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﻨﯿﻢ.

ﻣﺎﺭﺗﯿﻦ ﺍﺳﮑﻮﺭﺳﯿﺰﯼ فیلمبرداری Silence را دو سال قبل شروع کرد، با بازیگران خوبی مثل ﺍﻧﺪﺭﻭ ﮔﺎﺭﻓﯿﻠﺪ، ﺁﺩﺍﻡ ﺩﺭﺍﯾﻮﺭ، ﻟﯿﺎﻡ ﻧﯿﺴﻮﻥ و ﺍﯾﺴﯽ ﺍﻭﮔﺎﺗﺎ. اما بسیاری از مسائل فیلم تا دیروز بصورت مرموزی باقی مانده بودند و حتی مطمئن نبودیم که اکران جهانی آن امسال آغاز می شود یا نه.

اکنون اولین تریلر فیلم Silence منتشر شده و در آن چند صحنه از پروژه جدید ﻣﺎﺭﺗﯿﻦ ﺍﺳﮑﻮﺭﺳﯿﺰﯼ نشان داده می شود و خبر از یک فیلم دیدنی، با فضایی حماسی و درام می دهد، عنوانی که مدتهاست در انتظار کامل شدن و اکران آن هستیم. ﺩﺭ Silence ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺍﻧﺪﺭﻭ ﮔﺎﺭﻓﯿﻠﺪ (The Amazing Spider-Man , The Social Network )، ﺁﺩﺍﻡ ﺩﺭﺍﯾﻮﺭ (Star Wars: The Force Awakens , Girls) ، ﻟﯿﺎﻡ ﻧﯿﺴﻮﻥ (ﻓﯿﻠﻢ Taken ) ، ﺍﯾﺴﯽ ﺍﻭﮔﺎﺗﺎ، ﺗﺎﺩﺍﻧﺎﺑﻮ ﺁﺳﺎﻧﻮ (ﻓﯿﻠﻢ ﺛﻮﺭ )، ﮐﯿﺮﺍﻥ ﻫﺎﯾﻨﺪﺯ (ﻫﯿﺘﻤﻦ: ﻣﺎﻣﻮﺭ ۴۷ ﻭ ﺟﺎﻥ ﮐﺎﺭﺗﺮ ) ، ﯾﻮﺳﻮﮐﻪ ﮐﻮﺑﻮﺯﻭﮐﺎ ﻭ Yoshi Oida ﻧﻘﺶ ﺁﻓﺮﯾﻨﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ.

 

 

 

مشاهده تریلر فیلم :

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00

 

 

سکوت / Silence عنوان فیلم درام و تاریخی است که اسکورسیزی از ۲۰ سال پیش تا کنون بدنبال ساخت آن است. این فیلم که اقتباسی از روی رمان شوساکو اندو به همین نام درباره سکوت خداوند در مواجهه با درد و رنج انسان است، برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ در شرف تولید قرار گرفت که فیلم نامه به سرانجام نرسید و همچنین سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ نیز با وجود اینکه با دنیل دی لوئیس قرارداد برای بازی در این فیلم امضا شد باز هم به تولید نینجامید تا اینکه بالاخره از اوایل ماه مارس 2015 فیلم برداری آن آغاز شد.

silence andrew garfield entertainment weekly 600x400

گارفیلد در این فیلم در نقش پدر رودریگز کشیشی یسوعی در قرن هفدهم بازی کرده که با یک کشیش دیگر (آدام درایور) راهی ژاپن می شود تا کشف کند که آیا مرشدش (لیام نیسون) از کلیسا خروج کرده است یا خیر. گروه مذهبی آنها به این نتیجه رسیده اند که پیروانشان در این کشور تحت شکنجه و آزار فراوان هستند و ضروری است آنها راهی این کشور شوند تا بتوانند از واقعیت ها مطلع شوند.

این دومین همکاری لیام نیسون و مارتین اسکورسیزی بعد از فیلم دار و دسته نیو یورکی ها میباشد و بر اساس فیلم نامه ای به قلم جی کوکز (نویسنده “دار و دسته نیویروکی ها”)  ساخته شده است. اسکورسیزی که پس از فیلم پر سر و صدای “گرگ وال استریت” مشغول کار روی “سکوت” بوده است، پس از این زندگی نامه خواننده و بازیگر معروف “فرانک سیناترا” را به روی پرده خواهد برد. همچنین لیام نیسون که یکی از پرکار ترین بازیگران سال گذشته بشمار میرود برای سال ۲۰۱۵ نیز Entourage (اقتباسی سینمایی از روی سریال کمدی معروف Entourage) و قسمت دوم تد را در صف اکران دارد. او همچنین برای سال آینده علاوه بر فیلم “سکوت” اسکورسیزی، فیلم فانتزی “هیولایی تماس میگیرد” را روانه سینما ها خواهد کرد.

 

تصاویری از فیلم سکوت :

 

Silence 2016 American historical drama film directed by Martin Scorsese and written by Jay Cocks and Scorsese, based upon the 1966 novel of the same name by Shūsaku Endō. It stars Andrew Garfield, Adam Driver, Liam Neeson, Tadanobu Asano, and Ciarán Hinds. Set in the seventeenth century, it follows two young Portuguese Jesuit priests (Garfield and Driver) who face violence and persecution when they travel to Japan to locate their mentor (Neeson) and propagate Christianity.

In the seventeenth century, two Portuguese-Jesuit priests (Andrew Garfield and Adam Driver) face violence and persecution when they travel to Japan to locate their mentor (Liam Neeson) who had committed apostasy after he had been tortured by the country’ population.

مشخصـات

    گزارش نسخه جدید
  • حجم : 897 | 1190 مگابایت
  • فرمت : MKV
  • نسخه : ShAaNiG - MkvCage
  • رده سنی: +
  • نمره سانسور: 95 از 100
  • مدت زمان سانسور : 18 ثانیه
  • تاریخ انتشار : January 13, 2017
  • شرکت سازنده : Cappa Defina Productions, CatchPlay, Cecchi Gori Pictures
  • کشور سازنده : Italy | Mexico | USA
  • منبع : پارسی دانلود

لینک هـای دانـلود

 

توجه : نسخه 720p WEBrip دارای هاردساب صربستانی می‌باشد. 

رمز فایل: www.par30dl.com