بازیهبازی اکشن و مهیج Shadow Battle

گرافیک سایه ای و جذاب
گیم پلی روان و چالش برانگیز در سبک مبارزه ای و اکشن
الگوبرداری شده از روی بازی Shadow Fight 2
محصول استودیوی ویتنامی Blackhole Studio

نسخه معمولی + نسخه مود شده

Shadow-Battle

با عرضه بازی انقلابی و بسیار پر طرفدار Shadow Fight 2 ، سبک جدیدی از بازی های اکشن در سبک مبارزه ای و حماسی به میان آمد. سازنده بازی Shadow Fight 2 یعنی استودیوی NEKKI به جز این بازی، بازی های دیگری هم در سبک سایه ای عرضه کرده بود که باعث شد این سبک از بازی ها طرفداران بی شماری پیدا کند. در آگوست 2016 یک استودیوی ویتنامی با عنوان Blackhole Studio یک بازی تماماً الگوبرداری شده از بازیShadow Fight 2 به نام Shadow Battle تولید و عرضه کرده است.

Shadow-Battle

ویژگی ها :

  • گرافیک ساده و دو بعدی و سایه ای
  • الگوبرداری شده از بازی Shadow Fight 2
  • گیم پلی اکشن بسیار سرگرم کننده و مهیج در سبک مبارزه ای
  • وجود شخصیت های مختلف با قابلیت های منحصر به فرد
  • امکان ارتقاء شخصیت ها
  • وجود نیروهای ویژه برای ضربه های قدرتمند
  • افکت های صداگذاری سه بعدی
  • وجود دشمنان مختلف و خطرناک در سطوح بالاتر
  • وجود دو بخش اصلی داستانی و چالشی
  • وجود ده ها آیتم و مهارت قابل آزاد سازی
  • دارای جایزه های روزانه (Daily Awards)

معرفی و بررسی بازی Shadow Battle

بازی Shadow Battle نام یک بازی مبارزه ای در ژانر اکشن می باشد که می توان آن را یک کپی برداری البته با تغییرات نسبتاً زیاد از روی بازی Shadow Fight 2 دانست. سبک بازی، گرافیک آن و حتی نام این بازی تماماً از روی Shadow Fight 2 الگو گرفته شده است. درست مثل همان بازی، شما در Shadow Battle به مبارزات رزمی تن به تن با رقبای خود می روید. البته باید به این نکته اشاره کرد که اگرچه کلیت بازی Shadow Battle در نگاه اول یک کپی برداری کامل به نظر می آید؛ اما زمانی که وارد بازی شوید و جزئیات بیشتری از آن را ببینید متوجه می شوید که سازندگان تلاش زیادی برای متفاوت کردن این بازی کرده اند.

در بازی Shadow Battle بر خلاف Shadow Fight 2 که یک شخصیت اصلی داشت، شما می توانید شخصیت های گوناگونی را به دلخواه انتخاب کنید. هر شخصیت ویژگی های انحصاری خودش را دارد. بخش اصلی مبارزات این بازی امکان ضربه زدن به رقبا از راه دور با پرتاب یا شلیک نیروهای ویژه می باشد. این بازی همچنین دارای یک خط داستانی هم می باشد که البته خیلی ساده و خلاصه است.

گرافیک بازی ساده و طراحی های آن دو بعدی و در سبک سایه ای می باشند. همین موضوع باعث شده است تا پردازش بازی بیش از پیش آسان شود و در نتیجه، شاهد گیم پلی روان و مهیجی از این بازی هستیم. در بازی Shadow Battle مبارز خود را انتخاب کنید و با برتری در مقابل رقبایتان به کسب امتیاز بپردازید. با امتیازها و سکه های به دست آمده هم می توانید شخصیت منتخبتان را ارتقاء ببخشید. توصیه می کنیم که بازی Shadow Battle را بر اساس چند مرحله اول قضاوت نکنید. در مراحل بالاتر رقبای شما به اندازه کافی قدرتمند می شوند که به شما به این راحتی ها اجازه پیروز شدن ندهند!


Shadow-Battle-Screenshot-1

دانلود فایل ها و راهنما


Shadow-Battle-Screenshot-1
Shadow-Battle-Screenshot-2