اولین تریلر فیلم It


 اولین تریلر فیلم ترسناک It که با اقتباس از رمانی نوشته استفن کینگ ساخته شده، منتشر شد.

 

دانلود SD360p | دانلود‌ HD720p | دانلود Full HD1080p

در فیلم It بازیگرانی چون فین وولفهارد، جیدن لیبرهر، سوفیا لیلیس، یات اولف و چوسن جیکوبس ایفای نقش کرده‌اند. همچنین بیل اسکارشگورد نیز در این فیلم نقش دلقک معروف کتاب‌های استفن کینگ یعنی پنی‌وایز را ایفا خواهد کرد.

استفن کینگ چندی پیش توییتی در رابطه با فیلم It منتشر کرد و گفت که کیفیت این اقتباس سینمایی بسیار فراتر از حد انتظار وی است:

فیلمی که آندرس ماسکیتی با اقتباس از کتاب It ساخته است، فراتر از انتظار اولیه من است. منتظر این فیلم بمانید و از آن لذت ببرید.

فیلمی که در تاریخ ۱۷ شهریور اکران خواهد شد در اصل قسمت اول فیلم It است و دنباله این فیلم نیز ساخته خواهد شد. در کتاب استفن کینگ ما شاهد گروهی از نوجوانان هستیم که دلقکی به اسم It را شکست می‌دهند. با این حال چند سال بعد وی دوباره برگشته و کاراکتر‌های داستان که حالا افراد بزرگسالی هستند، باید دوباره کنار هم جمع شده و وی را شکست دهند. وقایع فیلم اول در مورد دوران نوجوانی این کاراکتر‌ها خواهد بود و فیلم دوم نیز قرار است به دوران بزرگسالی آن‌ها بپردازد.

آندرس ماسکیتی چندی پیش در مصاحبه‌ای در مورد شخصیت پنی‌وایز گفت:

پنی‌وایز می‌تواند خودش را به شکل بدترین ترس فرد در بیاورد. وی همچنین برای اینکه بتواند در تصور کودکان زنده بماند، باید مرتکب قتل شود.

 
منبع