نسخه نهایی کرک شده بازی Mass Effect: Andromeda توسط CPY کرک شد!! عنوانی که در کمتر از ۱۵روز توسط گروه CPY کرک شد و دوباره گروه Denuvo را مثل بازی Resident Evil 7 شکست داد! بازی Mass Effect Andromeda در یک کهکشان جدید به نام Andromeda اتفاق می افتد و روند بازی در این نسخه بر روی اکتشافات مختلف تمرکز دارد. یعنی شما باید مدام از این سیاره به آن سیاره رفته و چیزهای مختلف را کشف کنید . پس با این حساب ، هر چه بیشتر بگردید و پیدا کنید به امتیاز بهتری دست می یابید. شما می توانید در Andromeda ماکویی که در نسخه ی جدید بسیار بهبود یافته را برانید و دشمنان را یکی یکی از لب تیغ بگذارنید. علاوه بر این می توانید یک تیم ماجراجو تشکیل دهید و مبارزات مختلفی در این کهکشان نو انجام دهید . به نظر می رسد امکاناتی که درون این وسیله ی قرار داده شده از قبل خیلی بهتر شده باشد تا بازیکن بهتر بتواند با آن در سیاره به اکتشاف بپردازد. زمانی که موجی از دشمنان بر سر شما میریزند ، احساس می کنید که تعدادی کابوی فضایی دارند با اسب های خود به سمت شما می آیند و به جای تیر به سمت شما اشعه ی لیزر پرتاب می کنند! این محیط شلوغ و پر از آدم هیجان خیلی خوبی به آدم وارد می کند ولی باید ببینیم که آیا می تواند انتظارات ما را از یک بازی چند نفره بر آورده کند؟در Andromeda شما می توانید به جای یک انسان در هر دو جنسیت زن و مرد ، بازی کنید . همچنین آیتم های شخصی سازی مختلفی هم برای هر دو نوع کاراکتر موجود است ، از کلاه آنها گرفته تا لباس ها ی مختلف . با نگاه کردن به آینده ی بازی و همچنین وجود بازی های AAA ، به این نتیجه می رسیم که احتمالا در Andromeda هم پرداخت درون بازی وجود داشته باشد تا شما بتوانید با آن چیزهای مختلفی برای کاراکتر و یا سفینه خود بخرید.

Mass Effect Andromeda PC-CPY

Mass-Effect-Andromeda-pc-cover

یکی از چیزهای جالبی که در این بازی وجود دارد ، انتخاب سیاره های مختلف است که نمای آن خیلی خوب طراحی شده است . البته این مورد هم در حد حدس و گمان زیاد است و تا بازی اصلی منتشر نشده نمی توان در مورد آن دقیق نظر داد. اگر بازی دارای این امکان باشد از چند حال خارج نیست : یا سیاره را برای جنگیدن انتخاب می کنید و یا برای فتح کردن ، شاید هم باید گروهی را از داخل آن نجات دهید . بعد از انتخاب سیاره ی خود مکان فعلی شما در کهکشان در یک سمت و در کنار آن سیاره ای که می خواهید درون آن سفر کنید هم در سمت دیگر به همراه نامش به نمایش در آمده. مسیری که باید بپمایید نیز در همین جا مشخص است و بعد از تایید نهایی از یک سیاه چاله مانند نورانی عبور کرده و به مسیر بعدی خود می رسید. علاوه بر همه ی این موارد شما می توانید سیارات جدید را در طول بازی پیدا کنید ، اما فکر نکنید که این خیلی کار ساده ای است . مطمئنا باید از دشمنان مختلف بگذرید تا بتوانید یکی از سیارات کهکشان Andromeda را از آن خود کنید.

منبع توضیحات: دنیای بازی

 

تصاویری از محیط بازی:

 Mass-Effect-Andromeda-screenshots  Mass-Effect-Andromeda-screenshots

 Mass-Effect-Andromeda-screenshots  Mass-Effect-Andromeda-screenshots

 Mass-Effect-Andromeda-screenshots  Mass-Effect-Andromeda-screenshots

Mass Effect: Andromeda is an action role-playing game in which the player takes control of either Scott or Sara Ryder from a third-person perspective. Both Ryders’ appearances and first names can be determined by the player. The appearance of their father, Alec, is automatically adjusted based on how the Ryder twins look. Upon beating the game, a New Game+ is unlocked, which allows the player to restart the game with certain bonuses and switch to using the other Ryder, if interested. Players can also choose to continue playing with their existing character and complete unfinished missions.

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core i5-3570 or AMD FX 6350
GPU: GeForce GTX 660
RAM: 8GB
OS: Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10 (64-bit versions)
HDD: 55GB free space
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی:

CPU: Intel Core i7-4790 or AMD FX 8350
GPU: GeForce GTX 1060 3GB, or GeForce GTX 970
RAM: 16GB
OS: Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10 (64-bit versions)
HDD: 55GB free space
DirectX: Version 11

راهنمای نصب:

توضیحات نصب نسخه CPY بازی:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

===========================

روش انتقال از نسخه فول آنلاک به CPY بازی:

1) ابتدا آپدیت انتهای مطلب را دریافت کنید. منظور آپدیت v1.04-DLHA می باشد. سپس آن را در پوشه فول آنلاک بازی خود نصب کنید تا جایگزین فایل های فعلی بازی شما شود.

2) کرک جداگانه را نیز از بخش دانلود دریافت کنید و در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

3) بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

===========================

توضیحات خرید سی دی کی اشتراکی و اوریجینال بازی:

کاربران عزیز، همان طور که مستحضر هستید بازی کرک شده است. اما مانند تمام بازی های CPY، کرک بازی برای آپدیت های بعدی کار نخواهد کرد. مثل Watch Dogs 2 یا PES 2017 یا سایر عناوین! و شما برای استفاده از آپدیت ها و بسته های الحاقی جدید بایستی یا منتظر باشید تا مدت زمان زیادی بگذرد و گروهی مثل SKIDROW یا CPY بازی را مجدد کرک کنند یا اینکه از سی دی کی اشتراکی یا اوریجینال استفاده کنید. استفاده از سی دی کی اوریجینال یا اشتراکی چنین مشکلی را نداشته و شما می توانید آپدیت های بازی را همواره دریافت کنید و در سی دی کی اوریجینال از بخش آنلاین بازی لذت ببرید. تصمیم با شماست!

سی دی کی اوریجینال بازی: نسخه رسمی اوریجین + قابلیت بازی آنلاین + قابلیت ثبت رسمی بازی به نام شما و اکانت اوریجین قانونی + دریافت آپدیت ها زودتر از کاربران اشتراکی + دریافت پشتیبانی رسمی از Origin Client + اطمینان 100% از اجرای بازی (در صورت مناسب بودن سیستم سخت افزاری و نرم افزاری شما) + تمامی امکانات دیگر یک مشترک رسمی بازی Mass Effect: Andromeda

سی دی کی اشتراکی: تنها قابلیت آفلاین + دریافت آپدیت ها پس از نوبت گیری

توجه!! پشتیبانی رسمی دانلودها + آموزش نصب کاملا شفاف برای شما پس از خرید ارسال خواهد شد.

—————————————————————————

خرید سی دی کی Mass Effect Andromeda ORIGIN CD-KEY GLOBAL بازی:

—————————————————————————-

خرید سی دی کی اشتراکی نسخه Day One Edition بازی (توضیحات در بالا):

توضیحات: نسخه Day One Edition بازی به عنوان سی دی کی اشتراکی می باشد.

—————————————————————————-

ایمیل پشتیبانی: downloadha.online [at] gmail.com

لینک دانلود:

=========================================

CPY Release

 

دانلود Mass.Effect.Andromeda-CPY با لینک مستقیم:

دانلود پارت ۱: Direct Link

دانلود پارت ۲: Direct Link

دانلود پارت ۳: Direct Link

دانلود پارت ۴: Direct Link

دانلود پارت ۵: Direct Link

دانلود پارت ۶: Direct Link

دانلود پارت ۷: Direct Link

دانلود پارت ۸: Direct Link

دانلود پارت ۹: Direct Link

دانلود پارت ۱۰: Direct Link

دانلود پارت ۱۱: Direct Link

دانلود پارت ۱۲: Direct Link

دانلود پارت ۱۳: Direct Link

دانلود پارت ۱۴: Direct Link

دانلود پارت ۱۵: Direct Link

دانلود پارت ۱۶: Direct Link

دانلود پارت ۱۷: Direct Link

دانلود پارت ۱۸: Direct Link

دانلود پارت ۱۹: Direct Link

دانلود پارت ۲۰: Direct Link

دانلود پارت ۲۱: Direct Link

دانلود پارت ۲۲: Direct Link

دانلود پارت ۲۳: Direct Link

دانلود پارت ۲۴: Direct Link

دانلود پارت ۲۵: Direct Link

دانلود پارت ۲۶: Direct Link

– دانلود کرک بازی Mass.Effect.Andromeda-CPY به صورت جداگانه

– دانلود آپدیت Mass.Effect.Andromeda.v1.04-DLHA برای انتقال به نسخه CPY بازی

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

http://www.downloadha.com