دانلود فیلم Captain America Civil War 2016

 فیلم Captain America Civil War 2016 با کیفیت HDTC

 دانلود فیلم جدید Captain America Civil War 2016 با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی Captain America Civil War 2016 و زیرنویس فارسی از سرور جهان دانلود

جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۱۵۴

به همراه صوت جداگانه دوبله فارسی

نقد و بررسی Captain America Civil War 2016 اضافه شد

دانلود فیلم Captain America Civil War 2016

 

نام فیلم: Captain America Civil War 2016

کیفیت: HDTC

ژانر: اکشن , علمی- تخیلی , هیجانی, ماجراجویی

محصول: آمریکا

کارگردان: Anthony Russo, Joe Russo

زبان: انگلیسی

امتیاز: ۸٫۲/۱۰

بازیگران: Chris Evans, Robert Downey Jr, Sebastian Stan, Anthony Mackie

خلاصه داستان:پس از اتفاقات انتقام‌جویان : عصر اولتران ، دولت‌ های جهان قانونی را وضع می‌ کنند که طی آن فعالیت‌ های تمامیِ ابرقهرمانان کنترل می‌ شوند و آن‌ ها بایستی برای دولت کار کنند. اما کاپیتان آمریکا و مرد آهنی که در مورد این قانون نظرات متفاوتی دارند ، مقابل یکدیگر می‌ ایستند و جنگی نفس گیر رخ می دهد و…

جزئیات و عوامل سازنده فیلم Captain America Civil War 2016

نام فیلم : Captain America: Civil War 2016 – Captain America 3 2016 – کاپیتان آمریکا ۳ : جنگ داخلی ۲۰۱۶

بر اساس داستان : Captain America اثری از Joe Simon And Jack Kirby

ژانر فیلم : اکشن , علمی- تخیلی , هیجانی, ماجراجویی

امتیاز فیلم : ۸٫۲/۱۰

امتیاز منتقدین : ۷۵/۱۰۰

میانگین رای : ۲۵۳,۶۱۵ نفر

رده سنی : PG-13 – تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

کارگردان : Anthony Russo, Joe Russo

تهیه کنندگان : Kevin Feige , Victoria Alonso , Mitchell Bell , Ari Costa

نویسندگان : Christopher Markus , Stephen McFeely , Mark Millar , Joe Simon , Jack Kirby

موسیقی : Henry Jackman

تدوین : Jeffrey Ford , Matthew Schmidt

فیلمبرداری : Trent Opaloch

گریم : Allan A. Apone , Jeri Baker , Robin Beauchesne

بازیگران : Chris Evans , Robert Downey Jr. , Scarlett Johansson , Sebastian Stan Paul Bettany , Don Cheadle , Paul Rudd , Emily VanCamp , Damion Poitier , Ray Sahetapy , Martin Freeman , Anthony Mackie , Jeremy Renner , Elizabeth Olsen

محصول کشور : ایالات متحده آمریکا ( United States of America )

کمپانی سازنده : Marvel Studios

کمپانی توزیع کننده : Walt Disney Studios , Motion Pictures

تاریخ اکران : May 6, 2016

بودجه ساخت : ۲۵۰ میلیون دلار

میزان فروش : ۱٫۱۵۱ میلیارد دلار

زبان فیلم : انگلیسی – دو زبانه (دوبله فارسی + انگلیسی)

زمان فیلم : ۱۴۷ دقیقه – ( ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه )

کیفیت فیلم : HD TC 720p

حجم نسخه زبان اصلی فیلم : ۱٫۲۰ گیگابایت, ۸۴۰ مگابایت, ۲٫۵۱ گیگابایت

حجم نسخه دوبله فارسی فیلم : ۱٫۴۵ گیگابایت , ۲٫۲۲ گیگابایت

فرمت فیلم : mkv

نقد و بررسی فیلم Captain America Civil War 2016:

ممکن است در برخی از قسمت ها اشاره ای مختصر به جزییات داستان داشته باشم و این هشداری است برای آن دسته از خوانندگان نقد که ممکن است ترجیح بدهند ابتدا فیلم را ببینند ؛ بستگی به خودتان دارد که آیا می خواهید فیلم را بدون هیچ پیش زمینه ای ببینید یا خیر .

 

بر خلاف اسم فیلم، “کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی” به مجموعه فیلم های “انتقام جویان” بیشتر شبیه است تا فیلمی از کاپیتان آمریکا (بدون در نظرگرفتن این که کاپیتان آمریکا در هر دو مجموعه حضور دارد). آن دسته از بینندگانی که به امید دیدن یک فیلم ابرقهرمانی بزن بهادری به تماشا می نشینند مسلما ناامید نخواهند شد، اما کسانی که با حماسه کاپیتان آمریکا مشکل داشته باشند بعد از دیدن فیلم گمان می کنند فریب داده شده اند. نه تنها “جنگ داخلی” وقایع “انتقام جویان۲ : عصر آلترون” را نادیده نمی گیرد (نکته ای که من مطمئنم هواداران را راضی خواهد کرد) بلکه آن ها را جلا می بخشد. هم چنین دنباله ی سرراستی برای “کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان” نیز هست. می توان گفت “جنگ داخلی” روی داستان های فرعی زیاد و بدون لزومی تمرکز می کند، از جمله رابطه لوس بین کاپیتان آمریکا و دوست دوران بچگی اش “باکی بارنز (سباستین استن)” که در طول مدت کوتاهی از فیلم یک بار دیگر توسط آدم بدهای داستان دستگیر و برنامه ریزی می شود تا به عنوان سرباز زمستان، انتقام خود را بگیرد.

 

جدا از رابطه کاپیتان و باکی، “جنگ داخلی” یک عنصر واقعی دیگر را به دنیای “انتقام جویان” اضافه می کند. بدگمانی کشورهای دیگر جهان بیشتر شده و از این گروه ابرقهرمانی می خواهند به کمیسیون جهانی اجازه دهد تا بر اعمالشان نظارت داشته باشد.

 

تعدادی از انتقام جویان مانند مرد آهنی (رابرت داونی جونیور) ، بیوه سیاه (اسکارلت جوهانسون) ، ماشین جنگی یا همان “وار ماشین” (دان چیدل) و ویژن (پاول بتانی) با اکراه موافقت می کنند. کاپیتان فالکن (آنتونی مکی) ، هاوکی (جرمی رنر) ، مرد مورچه ای (پاول راد) و اسکارلت ویچ (الیزابت اولسن) معتقدند که استقلال گروه در خطر است. تازه کارها پلنگ سیاه (چادویک بوسمن) و مرد عنکبوتی (تام هالند) از مرد آهنی هواداری می کنند. این گونه، خطوط جنگی ترسیم می شوند و مناقشات سیاسی در طول جنگ نمود پیدا می کند. اگرچه نتایج به دست آمده به طور ناامیدکننده ای محدود است. فیلم “بتمن مقابل سوپرمن” (که موفقیت محدودی داشت) تلاش کرد تا خسارت های ناشی از فعالیت های ابرقهرمان ها را نشان دهد که حتی با وجود حاصل شدن مقصود (از بین بردن تهدیدات یک شرور بزرگ) ، مقدار تلفات غیرنظامی غیر قابل قبول بود. “جنگ داخلی” هم مشابه عمل می کند. راهکار نظارت دولت بر اعمال ابرقهرمانان توطئه آمیز به نظر می رسد اما به طرز خوب و موثری در این فیلم استفاده نشده است . به طور کلی، مجموعه فیلم های “ایکس من” این کار را بهتر انجام داده اند. اما حداقل این فیلم داستان را به گونه ای تعریف می کند که بیننده ترجیح می دهد آن را دنبال کند.

 

موفقیت فیلم مدیون برآورده کردن انتظارات تماشاگرانش است که به خوبی تقابل بین ابرقهرمانان را بازگو می کند. در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ جنگ های بزرگ کامیک بوکی پرطرفدار و پرفروش بودند و این به ترقی و تکامل آن ها کمک زیادی کرد. در کتاب های کامیک هیچ چیز “خیلی بدی” رخ نمی دهد و آدم خوب های داستان در مقابل مسائل جدی فقط غر می زنند. بنابراین “جنگ داخلی” پر است از له کردن و کتک کاری و ترکاندن! (با وجود این که فیلم در حالت کلی شوخ طبعی خود را حفظ می کند) . به علاوه ، با وجود اتفاقات زیادی که در خلال جنگ بزرگ رخ می دهد، کارگردانان “آنتونی” و “جو روسو” نمی توانند قدرت اکشن فیلم را حفظ کنند. بعضی از شخصیت ها به حال خود رها می شوند و گاه گداری دوربین به آنان باز می گردد. همین که داستان فیلم تعداد زیادی کاراکتر تعریف می کند و فیلمسازان تلاش می کنند به هر کدام بپردازند، خود یک مشکل است. با پیشرفت داستان، این آشوب داخلی قدرتمندتر ، هیجانی تر و متقاعد کننده تر است. صحنه جنگ دراماتیک است و تنها نمایشی نیست.

 

علاقه مارول به هرچه سریعتر واردکردن “مرد عنکبوتی” به آن چه که “کهکشان سینمایی مارول” شناخته می شود، با وجود حضور اندک او چندان نتیجه بخش نبوده است. اگرچه مرد عنکبوتی مشارکت ارزشمندی در صحنه جنگ دارد ، اما معرفی نامناسب او به کل بدنه فیلم ضربه می زند. “تام هالند” با فرصتی که کسب کرده می تواند در قالب نقش پیتر پارکر پیشرفت کند اگرچه این آغاز مساعدی برای او نبود. این ورود ناگهانی او فرصت همذات پنداری و درک شرایط را از مخاطب می گیرد. و با وجود این که من “ماریسا تومی” را تحسین می کنم، اما به نظر من انتخاب او برای نقش “عمه می” عجیب و غریب به نظر می رسد!

 

ساختن فیلمی مجزا برای “مرد مورچه ای” عاقلانه به نظر می آید، چون او برخلاف “مرد عنکبوتی” بدون هیچ زمینه ای به متن داستان وارد نمی شود. “پاول راد” نقش اسکات لانگ را مال خود کرده است. و اگرچه مرد عنکبوتی ابرقهرمان شناخته شده تری است (مسلما شناخته شده ترین ابرقهرمان مارول) اما نمی توان گفت نقش “پیتر پارکر” در این فیلم خوب و جا افتاده است. می توان گفت مارول با دقت، سعی در تعریف دنیا و شخصیت هایش دارد ، در حالی که کمپانی دی سی با چپاندن زوری و عجولانه “زن شگفت انگیز” در فیلم “بتمن علیه سوپرمن” نشان داد که اشتباه عمل کرده است. لحن “جنگ داخلی” نسبت به دنیای تیره و افسرده ای که “زک اسنایدر” در “بتمن مقابل سوپرمن” خلق کرده بود، تازه نفس و متفاوت بوده که هدف آن سرگرم کردن تماشاگران نه افسرده کردن آنان است. دیالوگ های “تونی استارک” مانند همیشه بدبینانه اما شوخ نوشته شده است. “مرد عنکبوتی” نیز هنگام مبارزه کردن تیکه پرانی می کند. و تمامی صحنه ها در شب یا در باران اتفاق نمی افتد. لحظات تاریک زیادی در فیلم وجود دارد اما با لحظه های امیدبخش و ملایم در تعادل است.

 

فیلم های برگرفته از کتاب های کامیک به نقطه ای رسیده اند که هرکدام از آن ها از روایت داستانیِ بهتر و غنی تری برخوردار باشد، نسبت به بقیه فیلم های پیشین موفق تر خواهد بود. “انتقام جویان” تا این لحظه کماکان بهترین فیلمِ تیمی ابرقهرمانان است، به طوری که تاکنون رقیبی نتوانسته این عنوان را از آن سلب کند. “ددپول” سرگرم کننده ترین ابرقهرمانی است که از سال ۲۰۱۲ بر پرده سینماها نقش بسته است. “جنگ داخلی” از فیلم های پر ادعای “انتقام جویان ۲” و “بتمن مقابل سوپرمن” تاریک و محزون بهتر است، اما به اندازه “سرباز زمستان” جذاب و محکم نیست. این روزها فیلم های ابرقهرمانی به سمت جنگ های بزرگتر پیش می روند. این فیلم هم جذاب است اما در حالت کلی بیننده را کاملا راضی نمی کند. مارول ما را برای “اتفاقات بزرگی که در راهند” مشتاق نگه داشته است. خوشبختانه وقتی این اتفاقات رخ دهند، انتظاراتی که از این هیجانات به دست آمده را می توانند برآورده کنند.

دموی فیلم Captain America Civil War 2016(تریلر فیلم)

 

تصاویر مربوط به صحنه های فیلم Captain America Civil War 2016

جهت بزرگنمایی روی تصاویر کلیک کنید

باکس دانلود
کیفیت BluRay x265
دانلود
کیفیت دوبله 1080
دانلود
کیفیت دوبله 720
دانلود
تریلر
دانلود
صوت دوبله فارسی
دانلود
کیفیت سه بعدی
دانلود
کیفیت Bluray Full HD (زبان اصلی)