a>

Date and advanced science and stories and novels and download free games

هوش و علم های اسرار آمیز ودانلود وافزایش حافظه :با یادگیری علم های پیچیده و افزایش هوش یک ابر انسان شوید.دانلود بازی و ....

مجموعه بی نظیر تست هوش تصویری و سوالات تست هوش

مجموعه بی نظیر تست هوش تصویری و سوالات تست هوش

در ذیل شما با یک مجموعه تست هوش تصویری که در واقع باید گفت گنجینه ی سوالات تست هوش می باشد، مواجه هستید. امیدوارم از تست هوش تصویری کمال لذت را ببرید.

تست هوش تصویری سوالات هوش

تست هوش تصویری: سوالات تست هوش جدول اعداد

در این تست هوش تصویری شما باید ابعاد جدول را پیدا کنید. توجه داشته باشید که در تصویر این یکی از سوالات هوش شما قسمتی از یک جدول را می بینید که ابعاد جدول برای شما نامشخص است. البته این را بدانید که اعداد به ترتیب صعودی در کنار هم قرار گرفته اند و از عدد یک تا عدد N می باشند. امیدوارم به سادگی و سرعت بتوانید این یکی از سوالات هوش را هم حل بفرمایید.

سوالات هوش

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش تصویری: سوالات تست هوش جدول اعداد

پاسخ را در ذیل مشاهده می کنید.

سوالات هوش تست هوش تصویر

تست هوش تصویری: سوالات تست هوش حروف

باز هم برای شما دوستان وب سایت هوش پارسی یکی از سوالات هوش را انتخاب کرده ایم. در این تست هوش تصویری شما باید طوری رابطه بین حروف پیدا کنید تا منطق خاصی بر این جدول حروف حاکم باشد. در واقع در این دسته از سوالات هوش شما باید علاوه بر هوش منطقی بالا رابطه ی هندسی را نیز مد نظر داشته باشید و بدانید که حروف قرار گرفته به دلیلی در مکان خود هستند.

سوالات هوش تست هوش تصویری
.
.
.
.
.

پاسخ تست هوش تصویری: سوالات تست هوش حروف

حرف M باید قرار بگیرد، چرا که در هر ردیف فاصله حرف وسطی از ابتدای الفبابا مجموع فاصله دو حرف کناری از ابتدای الفبا برابر است.

تست هوش تصویری: سوالات تست هوش جورچین

در این جا نیز برای شما عزیزان یکی از سوالات هوش را آماده کرده ایم. در حقیقت در این تست هوش تصویری شما باید قطعات موجود در تصویر را در کنار هم بچینید. شکل نهایی باید به صورت یک مثلث در آید. البته توجه داشته باشید که این مثلث باید دارای اضلاع مساوی باشد. به عبارت دیگر باید این شکل به صورت مثلث متساوی الاضلاع در آید. لازم به ذکر است که این دسته از سوالات هوش را می توانیم در دسته ی جور چین ها قرار دهیم. لازم به ذکر است که پاسخ سوال نیز در ذیل برای شما عزیزان قرار داده شده است.

تست هوش تصویری
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

پاسخ تست هوش تصویری: سوالات تست هوش جورچین

تست هوش تصویری

تست هوش تصویری: سوالات تست هوش معمولی

باز هم یکی دیگر از سوالات هوش را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در این تست هوش تصویری که چندان هم دشوار نبوده و با کمی تفکر مختصر حل می شود، شما باید عددی را که به جای آن علامت سوال وجود دارد تعیین کنید. توجه کنید هدف این است که رابطه ای منطقی میان اعداد و اشکال موجود در تصویر برقرار شود. در این سوال که کمی تیپ ساده ای دارد، همان رابطه سازی مد نظر بوده اما چندان دشوار طرح نشده و حتی می توان گفت در سطح مبتدی می باشد. امیدوارم بتوانید به سادگی آن را حل کنید.

تست هوش تصویری سوالات هوش
.
.
.
.
.
.
.
.

پاسخ تست هوش تصویری: سوالات تست هوش معمولی

343 چون عدد داخل چند ضلعی توان سوم اضلاع است.

تست هوش تصویری (سوالات هوش): شمارش درهم

در این سری از سوالات تست هوش که به تست هوش تصویری و سوالات تست هوش معروف هستند شما باید شکل های مشابه شکل سمت راست را در شکل بزرگ سمت چپ بیابید. توجه کنید که در این جا تنها تشابه مهم است و نباید به اندازه توجه کنید. بنابراین باید اشکال مشابه را پیدا کنید و از توجه به اندازه امتناع کنید. بنابراین توجه خود را به اندازه محدود نکنید و مطمئن باشید که تصاویر بسیاری را از روی شکل سمت راست در شکل سمت چپ خواهید یافت. در این سوالات هوش شما حافظه ی تطبیقی خود را خواهید آموخت و به نوعی با تطبیق تصاویر توانایی هوشی خود را افزایش خواهید داد.(سوالات هوش)

تست هوش تصویری سوالات هوش
.
.
.
.
.
.
.
.

پاسخ تست هوش تصویری (سوالات تست هوش): شمارش درهم

پاسخ این یکی از سوالات تست هوش را در ذیل مشاهده می کنید:

 منبع : 

http://mag.hoosheparsi.ir

لطفا نظر بدهید .ممنون منتظر تست های بعد باشید...

۹۵/۰۷/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
mohammadhasan jafaripanah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد آهنگ

HiClick IQ Test
IQ Test کسب درآمد http://popkade.ir/user/signup/ref:4271 4271;

کد آهنگ