امروز با یک داستان جدیدی اومدم که تا حالا ندیدینش .متاسفانه این کتاب هنوز به چاپ نرسیده من این توانستم قسمتی از فصل اول این کتاب را پیدا کنم . این کتاب را یک نویسنده معروف خارجی دارد می نویسد... و فسمتی از آن را درون سایتش می گذارد .شما نمی وانید در هیچ سایت ایرانی این مطلب را پیدا کنید .پس فرصت را از دست ندهید با حجمی کوتاه به دیدار چارلز دیکنز.چارلز داروین . الکساندر گراهامبل و ... برویم و داستان هایی را با یک پسر حیرت انگیز ادامه دهیم ...

این کتاب در سه فصل و در تاریخ های و اتفاقات تاریخی شکل گرفته

فصل اول:آواز کریسمس:چارلی و وحدت دانشمندان

فصل دوم:تاج گذاری و معمای پیچیده :چارلی و شرلوک هلمز در پی استنتاج

فصل سوم:انقلاب صنعتی :چارلی و  بیگانگان


فقط متاسفانه کمی به هم ریختس و در قالب PDF من درست می کنم و فصل اول را کامل می گذارم.باید پیدا کنم ...

موفق باشید...


حجم:664KB

فرمت :PDF

دانلود :{برای دانلود کلید کنید...}


امیدوارم از این داستان بزرگ و خارق العاده خوشتون بیاد .

نظر فراموش نشه...